Uitmuntende service en een brede collectie bij boetiek Finnz

Uitmuntende service en een brede collectie, dat maakt boetiek Finnz uit Veghel uniek.

Amsterdam, 3 juni 2017 – Een goede balans vinden tussen een offline en online winkel is moeilijk, maar boetiek Finnz uit het mooie Veghel weet zichzelf goed op de markt te positioneren. Met een brede collectie van mooie merken en een perfect service in de winkel zorgt deze boetiek, zowel online als in de winkelstraat voor een groot succes. Niet voor niets is Finnz, gevestigd in een monumentaal pand, uitgeroepen tot Boetiek van de Maand door fashionplatform Miinto.nl.

De reden van het succes van Finnz ligt volgens de kledingwinkel zelf aan de brede collectie. “We hebben voor iedereen wat wils. Zo hebben we naast de heren- en damescollectie, ook sieraden en accessoires”. Voor volwassenen heeft Finnz merken als YAYA, Cast Iron en Drykorn en voor de jongere doelgroep zijn er merken als ALIX The Label, Scotch en Soda en Antony Morato. Het belangrijkste in de collectie is dat de items modieus en trendy zijn en bovenal een goede kwaliteit hebben.

Bij Finnz wordt dus geshopt door jong en oud. Zo komen er jongeren van zestien binnen, maar ook mannen en vrouwen van rond de vijftig tot zestig. “We hebben voor elke leeftijd wel wat, doordat we een leuke mix proberen te creëren van zowel bekende- als onbekende merken. Door onze samenwerking met Miinto bereiken we een nog grotere doelgroep. Zo zijn er dingen die bijvoorbeeld in Amsterdam wel verkocht worden, maar bij ons in Veghel niet. Wij kunnen hierdoor een unieke collectie inkopen met veel diversen items. Als het namelijk niet bij ons in de winkel aansluit, kunnen we het alsnog online verkopen op Miinto.nl. Het is fijn om te merken dat we hierdoor een groter publiek bereiken”, vertelt bedrijfsleidster Patty.

Bij Finnz staat de koffie altijd klaar, het draait echt om service. De klant moet niet alleen in de winkel een goed gevoel hebben, maar moet ook nog steeds erg blij zijn met zijn of haar aankoop wanneer ze thuiskomen. De goede service, het kopje koffie en het diverse aanbod maakt Finnz echt uniek.

Finnz ontvangt niet alleen een fysieke award en titel als boetiek van de maand, maar wordt daarnaast de hele maand in het zonnetje gezet door Miinto.nl. Zo wint Finnz een maand lang een gratis bannercampagne op de homepagina van en wordt de boetiek vermeld op social media. Al ruim drie jaar verkoopt Finnz haar producten online op full-service fashionplatform Miinto, waarmee zij een groot online winkelend publiek bereikt. Miinto helpt hiermee de boetieks om te kunnen concurreren met de grote spelers op de e-commerce markt.

FacebookTwitterGoogle+Delen